Tuesday, December 21, 2021

Bibel og dating

Bibel og dating



Hvad bibel og dating dit sind siger? Gud har åbnet mine øjne og ved, hvem han er, og at han er en jaloux Gud, vidste jeg, at jeg allerede havde begået den ultimative synd, bibel og dating. Dating skal være en fornøjelig oplevelse! Jeg opfordrer dig til flittigt at bede om dette. Hvilken overensstemmelse har Guds tempel med afguder? Haynes Jr. Dødelige tornadoer rammer hjertelandet - der er et presserende behov for frivillige.





Hvorfor skulle Gud lade dig komme ind i himlen?



info Geokodning Topical Bible Labs Blog, bibel og dating. Hvad siger Bibelen om? Så flyg fra ungdommens lidenskaber og jagt efter retfærdighed, tro, kærlighed og fred sammen med dem, der påkalder Herren af ​​et rent hjerte. Bliv ikke ulige i åg med vantro. For hvad partnerskab har retfærdighed med lovløshed?


Eller hvilket fællesskab har lys med mørke? Kærlighed er tålmodig og venlig; kærlighed misunder eller praler ikke; det er ikke arrogant eller uhøfligt. Den insisterer ikke på sin egen måde; det er ikke irritabel eller forarget; den glæder sig ikke over uretfærdigheden, men glæder sig over sandheden. Kærligheden tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt. Flygte fra seksuel umoral. Enhver anden synd en person begår er uden for kroppen, bibel og dating, men den seksuelt umoralske person synder mod sin egen krop.


Derfor bibel og dating en mand skal forlade sin far og sin mor og holde fast ved sin hustru, og de skal blive ét kød. Hvilken overensstemmelse har Kristus med Belial? Eller hvilken portion gør bibel og dating troende deler med en vantro? Bibel og dating besværge dig, bibel og dating, Jerusalems døtre, ved gazellerne eller markens dyr, så I ikke vækker eller vækker kærligheden, før den behager.


Lad ægteskabet holdes i ære blandt alle, og lad ægtesengen være ubesmittet, for Gud vil dømme de seksuelt umoralske og utroiske. Den, der finder en hustru, finder en god ting og opnår gunst fra Herren. Thi dette er Guds vilje, din helliggørelse: at du afholder dig fra seksuel umoral; at enhver af jer ved, hvordan man kontrollerer sit eget legeme i hellighed og ære, ikke i lystens lidenskab som hedningerne, der ikke kender Gud;, bibel og dating.


Charme bibel og dating bedragerisk, og skønhed er forfængelig, men en kvinde, der frygter Herren, skal prises. Lad kærligheden være ægte. Afsky det som er ondt; holde fast i det gode. Elsk hinanden med broderlig hengivenhed. Overgå hinanden i at vise ære. Hus og rigdom er arvet fra fædre, men en forstandig hustru er fra Herren.


Ligeledes, mænd, lev med eders hustruer på en forstående måde, og vis kvinden ære som det svagere kar, eftersom de er arvinger med jer til livets nåde, bibel og dating, for at dine bønner ikke skal hindres.


Men lad enhver af jer elske sin hustru som sig selv, og lad konen se, at hun respekterer sin mand. Irettesæt ikke en ældre mand, men opmuntr ham som en far, yngre mænd som brødre, ældre kvinder som mødre, yngre kvinder som søstre, i al renhed. Kroppen er ikke beregnet til seksuel umoral, men til Herren, og Herren til kroppen.


Eller ved du ikke, at dit legeme er et tempel for Helligånden i dig, som du har fra Gud? Du er ikke din egen, for du blev købt til en pris, bibel og dating. Så herliggør Gud i din krop. For jeg kender de planer, jeg har for dig, erklærer Herren, planer om velfærd og ikke for det onde, for at give dig en fremtid og et håb. Hvis nogen bibel og dating du mangler visdom, lad ham bede Gud, som giver gavmildt til alle uden bebrejdelse, og det vil blive givet ham.


Men på grund af fristelsen til seksuel umoral bør hver mand have sin egen kone og hver kvinde sin egen mand.


Men søg først Guds rige og hans retfærdighed, så vil alt dette blive jer tilføjet. Begær uden viden er ikke godt, og den, der skynder sig med sine fødder, går glip af sin vej.


Men nu skriver jeg til dig, at du ikke skal omgås nogen, der bærer brodernavnet, hvis han er skyldig i seksuel umoral eller grådighed, eller er en afgudsdyrker, spotter, drukkenbolt eller svindler - ikke engang for at spise med sådan en. Den, der elsker far eller mor mere end mig, er mig ikke værdig, og den, der elsker søn eller datter mere end mig, er mig ikke værdig, bibel og dating.


Og selvom et menneske kan sejre over en, der er alene, vil to stå ham imod - en tredobbelt snor brydes ikke hurtigt. Manden skal give sin hustru hendes ægteskabelige rettigheder, og ligeledes hustruen til sin mand.


For hustruen har ikke myndighed over sin egen krop, men manden har, bibel og dating. Ligeledes har manden ikke myndighed over sin egen krop, bibel og dating, men det gør konen. Undlad ikke hinanden, undtagen måske efter aftale i en begrænset periode, bibel og dating, at I kan hengive jer til bøn; men kom så sammen igen, for at Satan ikke må friste dig på grund af din mangel på selvkontrol.


En hustru er bundet til sin mand, så længe han lever. Bibel og dating hvis hendes mand dør, er hun fri til at blive gift med hvem hun vil, kun i Herren.


To er bedre end én, fordi de har en god belønning for deres slid. For hvis de falder, vil man løfte sin mand op. Men ve den, som er alene, når han falder og ikke har en anden til at løfte sig op!


Igen, hvis to ligger sammen, holder de varmen, men hvordan kan man holde varmen alene? Glæd dig i Herren, og han vil give dig dit hjertes ønsker. På samme måde bør ægtemænd elske deres hustruer som deres egen krop. Den, der elsker sin kone, elsker sig selv. Jeg appellerer derfor til jer, brødre, ved Guds barmhjertighed, at frembære jeres legemer som et levende offer, bibel og dating, hellig og antagelig for Gud, hvilket er din åndelige tilbedelse.


Bliv ikke ligedannet med denne verden, men bliv forvandlet ved fornyelse af dit sind, så du ved at prøve kan skelne, hvad der er Guds vilje, hvad der er godt og antageligt og fuldkomment.


Tal til hinanden i salmer og salmer og åndelige sange, syng og lyt til Herren med dit hjerte. Lad nej bibel og dating foragter dig for din ungdom, men giv de troende et eksempel i tale, i adfærd, i kærlighed, i tro, i renhed.


Må udholdenhedens og opmuntringens Gud give jer at leve i en sådan harmoni med hinanden i overensstemmelse med Kristus Jesus, så I sammen med én røst kan prise vor Herre Jesu Kristi Gud og Fader.


En maskil af David. Salig er den, hvis overtrædelse er tilgivet, hvis synd er tildækket. Velsignet er det menneske, som Herren ikke regner uret mod, og i hvis ånd der ikke er nogen bibel og dating. For når jeg tav, forsvandt mine knogler gennem min stønnen dagen lang. For dag og nat lå din hånd tung over mig; mine kræfter var tørret ud som af varmen bibel og dating sommer. I utro mennesker! Ved du ikke, at venskab med verden er fjendskab med Gud?


Derfor gør den, der ønsker at være verdens ven, sig selv til Guds fjende. Rens mig med isop, så bliver jeg ren; vask mig, så bliver jeg hvidere end sne. Lad mig høre glæde og glæde; lad de knogler, du har brækket, glæde sig.


Skjul dit ansigt for mine synder og udslet alle mine misgerninger. Skab i mig et rent hjerte, o Gud, bibel og dating forny en ret ånd i mig. Kast mig ikke bort fra dit nærvær, og tag ikke din Helligånd fra mig. Vask mig grundigt fra min uretfærdighed og rens mig fra min synd! For jeg kender mine overtrædelser, og min synd er altid foran mig. Mod dig, du alene, har jeg syndet og gjort, hvad der er ondt i dine øjne, for at du skal blive retfærdiggjort i dine ord og ulastelig i din dom.


Lad os vandre ordentligt som om dagen, ikke i orgier og drukkenskab, ikke i seksuel umoral og sanselighed, ikke i skænderier og jalousi. Aflives bibel og dating hvad er jordisk i dig: seksuel umoral, urenhed, lidenskab, ond lyst og begærlighed, som er afgudsdyrkelse. Så hvis der er nogen opmuntring i Kristus, nogen trøst fra kærlighed, enhver deltagelse i Ånden, enhver hengivenhed og sympati, fuldend min glæde ved at være af samme sind, have den samme kærlighed, være i fuld enighed og ensinde.


Jeg vil have dig til at være fri for bekymringer. Den ugifte mand er bekymret for det, der hører Herren til, bibel og dating, hvordan man behager Herren. Men den gifte mand er bekymret for verdslige ting, hvordan han kan behage sin kone, og hans interesser er delte. Og den ugifte eller forlovede kvinde er bekymret for det, der hører Herren til, hvordan man kan være hellig i krop og ånd. Men den gifte kvinde er bekymret for verdslige ting, hvordan hun kan behage sin mand.


Jeg siger dette til din egen fordel, ikke for at lægge nogen begrænsninger på dig, men for at fremme god orden og for at sikre din udelte hengivenhed til Herren. Og hvad manden end kaldte enhver levende skabning, det var dens navn, bibel og dating.


Manden gav navne til alle kvæg og til himlens fugle og til alle markens dyr. Men for Adam blev der ikke fundet en hjælper, der passede ham. Så lod Herren Gud en dyb søvn falde over manden, og mens han sov, tog han et af hans ribben og lukkede dets sted til med kød. Og det ribben, som Gud Herren havde taget fra manden, gjorde han til en kvinde og bragte hende til manden. For alt, hvad der er i verden - kødets begær og øjnenes begær og stolthed over ejendele - er ikke fra Faderen, men fra verden.


En fremragende kone, der kan finde? Hun er langt mere dyrebar end juveler. Hendes mands hjerte stoler på hende, og han vil ikke mangle vinding. Jeg besværger jer, Jerusalems døtre, at I ikke opildner eller vækker kærligheden, før den behager. Så Gud skabte mennesket i sit eget billede, i Guds billede skabte han det; mand og kvinde skabte han dem. Og Gud velsignede dem. Du har fanget mit hjerte, min søster, min brud; du har fanget mit hjerte med ét blik af dine øjne, med en juvel af din halskæde.


Kan han for anden gang komme ind i sin mors liv og blive født? Det, der er født af kødet, er kød, og det, der er født af Ånden, er ånd. Afgudsdyrkelse, trolddom, fjendskab, stridigheder, jalousi, vredeanfald, rivalisering, uenigheder, splittelser. Stol på Herren af ​​hele dit hjerte, og stol ikke på din egen forstand.





dating hjemmeside, der ikke beder om e-mail



Hvilken af ​​disse to passer ind i de bibelske retningslinjer? De bør fokusere på at lære hinanden at kende og forholde sig sammen på en sund måde, give deres forhold tid til at udvikle sig og sig selv tid til at vokse i deres omsorg og omsorg for hinanden. De driver deres forhold ved deres gensidige omsorg og omsorg for hinanden snarere end deres romantiske følelser for hinanden.


Selvfølgelig ja. Det giver dig tid og mulighed for at udvikle den slags kærlighed, som Gud ønsker i ægteskabet, hvis det er der, forholdet fører. En ægte omsorg og bekymring, der resulterer i selvopofrende holdninger og handlinger for at imødekomme din ægtefælles behov 2.


En forpligtelse til at opfylde dit gudbestemte ægteskabsansvar over for din kone eller mand 3. En romantisk og seksuel lyst og tiltrækning 4. En forpligtelse til at adskille sig fra andre af det modsatte køn for eksklusiv og permanent romantisk og fysisk intimitet.


Ægte bibelsk kærlighed er meget mere afbalanceret og fokuseret på ægte omsorg og bekymring og trofast opfyldelse af ægteskabsansvar.


Et nøglespørgsmål for dem, der spekulerer på, om de har ægte "kærlighed", som Gud definerer det, der vil vare et helt liv i ægteskabet, er "Er jeg klar til at forpligte mig til denne person for at ofre mig selv for denne person, for at passe på og være bekymret over dette person, at være eksklusiv med og forenet med denne person, og opfylde mit gudbestemte ansvar over for denne person for livet?


Hvis et par er klar til at gøre dette, så er de klar til at elske hinanden hele livet. For at nå denne forpligtelse skal et par fokusere deres energi på at udvikle denne form for kærlighed til hinanden baseret på en stærk omsorg og omsorg for hinanden og en forpligtelse til at opfylde deres ansvar i ægteskabet snarere end på stærke lidenskabelige romantiske følelser, som til sidst fald til ro og forandring efter ægteskabet. Ofte vil et par indgå en ægteskabsforpligtelse baseret på meget stærke romantiske følelser drevet af romantisk intimitet oplevet i dating med eller uden sex, snarere end et stærkt og sundt kærligt forhold baseret på et solidt kendskab til hinanden.


Hvis de har bygget et fundament af ægte omsorg og bekymring, vil de have et solidt grundlag at bygge et ægteskab på og drive deres skiftende følelser på. Hvordan man ser på "dating", og hvordan man "dater" en potentiel ægtefælle etablerer enten et svagt grundlag eller et stærkt fundament for et forhold, som man ønsker at vare i hele livet.


Vores fokus er på "hvordan udvikler en kristen mand og kvinde den slags kærlighedsforhold, som vil føre til og skabe et stærkt ægteskab og dermed vare hele livet? Indholdet af titusinstitute. com er ophavsretligt beskyttet. Du har tilladelse til at reproducere og distribuere dette materiale i uændrede uddrag eller artikler, så længe du ikke opkræver et gebyr, og du giver følgende kredit:.


Før han etablerede Titus Institute, fungerede Ron Jones som fuldtidspræst i 20 år. Han dimitterede fra University of Southern California med en B. i klassisk græsk og latinsk litteratur og sprog og fra Talbot School of Theology ved Biola University med en Master of Divinity. Efter 16 år i pastoral tjeneste modtog han en doktor i guddommelighed i Det Nye Testamentes litteratur og udlægning.


hjem om kontakt præsidentens biodoktrinære erklæring. HVAD ER NYT To nye e-bøger: Vi så hans herlighed: Jesu påstande Vi så hans herlighed: Jesu mirakler. Titus Institute Press Gratis e-bøger Jesus: Passager fra evangelierne Attributter af Gud At stole på Jesus Min hyrde Vi så hans herlighed: Påstår at vi så hans herlighed: Mirakler At se Jesus i julen At se Jesus i påsken Alle vores e-bøger indeholder daglige læsninger.


Relationer og dating i Bibelen Af Ron Jones ©Titus Institute Siger Bibelen noget om dating? Nej, men det beskriver forhold. En slags forhold Bibelen beskriver er venskab. Et tredje forhold Gud beskriver i Bibelen er ægteskabet. Hvad med et romantisk forhold uden at bevæge sig mod ægteskab? En forpligtelse til at adskille sig fra andre af det modsatte køn for eksklusiv og permanent romantisk og fysisk intimitet "At være forelsket" er en sætning, vores kultur bruger til den romantiske og seksuelle tiltrækning, som en mand kan føle for en kvinde eller en kvinde for en mand blandet med omsorg og bekymring, som driver ham eller hende til at ville gifte sig med den anden person.


Skjul dit ansigt for mine synder og udslet alle mine misgerninger. Skab i mig et rent hjerte, o Gud, og forny en ret ånd i mig. Kast mig ikke bort fra dit nærvær, og tag ikke din Helligånd fra mig. Vask mig grundigt fra min uretfærdighed og rens mig fra min synd!


For jeg kender mine overtrædelser, og min synd er altid foran mig. Mod dig, du alene, har jeg syndet og gjort, hvad der er ondt i dine øjne, for at du skal blive retfærdiggjort i dine ord og ulastelig i din dom. Lad os vandre ordentligt som om dagen, ikke i orgier og drukkenskab, ikke i seksuel umoral og sanselighed, ikke i skænderier og jalousi. Dræb derfor det jordiske i jer: seksuel umoral, urenhed, lidenskab, ond lyst og begærlighed, som er afgudsdyrkelse. Så hvis der er nogen opmuntring i Kristus, nogen trøst fra kærlighed, enhver deltagelse i Ånden, enhver hengivenhed og sympati, fuldend min glæde ved at være af samme sind, have den samme kærlighed, være i fuld enighed og ensinde.


Jeg vil have dig til at være fri for bekymringer. Den ugifte mand er bekymret for det, der hører Herren til, hvordan man kan behage Herren. Men den gifte mand er bekymret for verdslige ting, hvordan han kan behage sin kone, og hans interesser er delte.


Og den ugifte eller forlovede kvinde er bekymret for det, der hører Herren til, hvordan man kan være hellig i krop og ånd. Men den gifte kvinde er bekymret for verdslige ting, hvordan hun kan behage sin mand. Jeg siger dette til din egen fordel, ikke for at lægge nogen begrænsninger på dig, men for at fremme god orden og for at sikre din udelte hengivenhed til Herren.


Og hvad manden end kaldte enhver levende skabning, det var dens navn. Manden gav navne til alle kvæg og til himlens fugle og til alle markens dyr. Men for Adam blev der ikke fundet en hjælper, der passede ham. Så lod Herren Gud en dyb søvn falde over manden, og mens han sov, tog han et af hans ribben og lukkede dets sted til med kød. Og det ribben, som Gud Herren havde taget fra manden, gjorde han til en kvinde og bragte hende til manden. For alt, hvad der er i verden - kødets begær og øjnenes begær og stolthed over ejendele - er ikke fra Faderen, men fra verden.


En fremragende kone, der kan finde? Hun er langt mere dyrebar end juveler. Hendes mands hjerte stoler på hende, og han vil ikke mangle vinding.


Jeg besværger jer, Jerusalems døtre, at I ikke opildner eller vækker kærligheden, før den behager. Så Gud skabte mennesket i sit eget billede, i Guds billede skabte han det; mand og kvinde skabte han dem.


Og Gud velsignede dem. Du har fanget mit hjerte, min søster, min brud; du har fanget mit hjerte med ét blik af dine øjne, med en juvel af din halskæde. Kan han for anden gang komme ind i sin mors liv og blive født?


Det, der er født af kødet, er kød, og det, der er født af Ånden, er ånd. Afgudsdyrkelse, trolddom, fjendskab, stridigheder, jalousi, vredeanfald, rivalisering, uenigheder, splittelser,. Stol på Herren af ​​hele dit hjerte, og stol ikke på din egen forstand. Kend ham på alle dine veje, så vil han gøre dine stier lige.


Hvilken overensstemmelse har Guds tempel med afguder? Gå derfor ud fra deres Midte og adskille dig fra dem, siger Herren, og rør ikke ved noget urent; så vil jeg tage imod dig, og jeg vil være dig en far, og du skal være sønner og døtre for mig, siger Herren, den Almægtige.


Åbenbaringen af ​​Jesus Kristus, som Gud gav ham for at vise sine tjenere, hvad der snart skal ske. Han gjorde det kendt ved at sende sin engel til sin tjener Johannes, som bar vidnesbyrd om Guds ord og om Jesu Kristi vidnesbyrd, ja alt, hvad han så. Salig er den, som læser denne profetis ord højt, og salige er de, som hører og holder, hvad der står skrevet i den, for tiden er nær. Johannes til de syv menigheder i Asien: Nåde være med jer og fred fra ham, som er, og som var, og som skal komme, og fra de syv ånder, som er foran hans trone, og fra Jesus Kristus, det trofaste vidne, den førstefødte de døde og herskeren over konger på jorden.


Til ham, som elsker os og har befriet os fra vore synder ved sit blod. Se, børn er en arv fra Herren, livmoderens frugt en belønning.


Men Åndens frugt er kærlighed, glæde, fred, tålmodighed, venlighed, godhed, trofasthed, mildhed, selvbeherskelse; mod sådanne ting er der ingen lov. Hustruer, underordn jer jeres mænd, som det passer i Herren. Hvis du er gået for langt, omvend dig. Alle andre synder en person begår er uden for kroppen, men den, der synder seksuelt, synder mod sin egen krop.


I skal jagte Kristus sammen. Hvis du kommer ind i et forhold med en ugudelig person, vil de bremse dig. Løb til Kristus, og den, der følger med dig, præsentere dig selv. Ikke alene skal I lede hinanden ved den måde, I lever jeres liv på, men I skal tilbede sammen. I et forhold vil I begge lære af hinanden, men kvinden tager den underdanige rolle, og manden tager lederrollen.


Du vil fortryde det. Forfølger du dem af gudfrygtige grunde? Jeg siger ikke, at du ikke skal være tiltrukket af den person, du dater, fordi du burde være det.


Hvis Gud velsigner dig med en meget smuk gudfrygtig kvinde eller smuk mand, er det OK, men udseendet er ikke alt. Hvis du leder efter en supermodel, skal du vide, at ekstrem kræsenhed ikke er godt, og der er også en stor chance for, at du ikke er en supermodel. Ingen er, hvis du fjerner al redigering og makeup. Nogle gange er kvinden kristen, men hun er ikke underdanig og stridbar. Tag dette i betragtning.


Er han en mand? Er han ved at vokse til en mand? Vil han være leder? Se efter gudsfrygt, fordi en mand en dag skal være din åndelige leder. Se efter hans kærlighed til Herren og hans riges fremgang. Søger han at bringe dig til Kristus? Arbejder han hårdt? Har han gudfrygtige og respektable mål? Kan han godt håndtere penge? Er han generøs? Lever han i gudsfrygt og søger at adlyde Ordet?


Arbejder Gud i hans liv og gør ham mere som Kristus? Har han et stærkt bønsliv? Beder han for dig? Er han ærlig? Søger han at tage din renhed?


Hvordan behandler han andre? Er han voldelig? Ved at vogte det efter dit ord. Af hele mit hjerte søger jeg dig; lad mig ikke vandre fra dine bud! Jeg har gemt dit ord i mit hjerte, for at jeg ikke skal synde mod dig. Har hun overgivet sit liv til Herren? Tillader hun dig at lede? Er hun underdanig? Søger hun at bygge dig op og hjælpe dig med det, Gud har til dig? Nager hun konstant og nedgør dig? Er hun ren? Er hendes hus og bil altid rodet?


Det bliver dit hus. Presser hun dig til at have sex med hende? Klæder hun sig sensuelt, løb hvis hun gør. Respekterer hun sin far? Søger hun at være en dydig kvinde? Er hun omstridt? Er hun doven? Kan hun drive en husholdning?


Frygter hun Gud? Er hun en bønnekriger? Er hun til at stole på? På denne måde vil de træne de yngre kvinder til at elske deres mænd, til at elske deres børn, til at være selvbeherskede, rene, opfylde deres pligter derhjemme, venlige, være underlagt deres egne mænd, så Guds budskab ikke må blive miskrediteret. Hun belønner ham med godt, ikke ondt, alle hendes livs dage. Hun udvælger uld og hør og arbejder med villige hænder.


Hun er som handelsskibene, der bringer hende mad langvejs fra. Hun står op, mens det endnu er nat, og sørger for mad til sin husstand og portioner til sine tjenere.


Hun vurderer en mark og køber den; hun planter en vingård med sin indtjening. Hun trækker på sin styrke og afslører, at hendes arme er stærke. Hun ser, at hendes overskud er godt, og hendes lampe går aldrig ud om natten. Hun rækker hænderne ud til spindestaven, og hendes hænder holder spindlen. Hendes hænder rækker ud til de fattige, og hun rækker sine hænder ud til de nødlidende. Hun er ikke bange for sin husstand, når det sner, for alle i hendes husstand er dobbeltklædte.


Hun laver sit eget sengebetræk; hendes klæder er fint linned og lilla. Hendes mand er kendt ved byporten, hvor han sidder blandt landets ældste. Hun laver og sælger hørtøj; hun leverer bælter til købmændene. Styrke og ære er hendes påklædning, og hun kan grine til den kommende tid. Hun åbner munden med visdom og kærlig instruktion er på hendes tunge. Hun våger over aktiviteterne i sin husstand og er aldrig ledig. Der kan være nogle områder, hvor du er nødt til at tale med dem, eller Gud skal ændre på dem, men endnu en gang skal personen være gudfrygtig.


Tingene er måske ikke altid, som du forventer, at de skal være. Din ægtefælle kan have lige så mange problemer som dig, men husk, at Gud vil give dig den ægtefælle, du ønsker, selvfølgelig, men også den ægtefælle, som du har brug for for at forme dig til Kristi billede. Nogle af jer er i et forhold til den person, som Gud ønsker, at I skal gifte jer med, og I vil til sidst gifte jer.


Jeg ved, det gør ondt, men Gud bruger denne situation til at arbejde i et troendes liv for at tilpasse dem til hans søns billede og opbygge deres tro. Gud vil erstatte den person, han har taget væk, med en bedre. Stol på ham. Se, jeg gør noget nyt; nu springer det frem, opfatter du det ikke? Jeg vil bane vej i ørkenen og floder i ørkenen. Forbered dig på at blive gift. Bed om, at Gud hjælper dig med at forberede dig.


Der er for mange fristelser i dag. Søg efter at blive gift i en ung alder. Jeg siger ikke, vær passiv, men Herren vil bringe den person til dig. Gud vil hjælpe dig med at møde den person, der er beregnet til dig. Sørg for, at du starter din søgen med bøn. Mens du beder for nogen, er der altid nogen, der beder for dig.


Du skal holde dine øjne på Kristus og bede om hans fred og trøst, når du er single, fordi du vil slå dig selv ihjel, hvis du konstant tænker på det. Du er perfekt lavet. Stol på Herren, at han vil sørge for. Nogle gange bruger Gud single til at drive dig i bøn. Der er hun, der er han. Jeg har suverænt givet dig denne person. Pas nu på ham og giv dit liv til for hende. Jeg vil lave en hjælper, der er rigtig for ham.


Vær også forsigtig og vogt dit eget hjerte. Hvad mener jeg med alt dette? Kristne mænd og kvinder er skyldige i at lege med det modsatte køn, indtil de føler, at de er klar til at komme ind i et forhold med den person. Dette gælder især for mænd. Det er skadeligt at vise interesse for en kvinde, forfølge hende et stykke tid og så trække sig tilbage.


Hvis hun får følelser for dig, vil hun blive såret, hvis du beslutter dig for, at du aldrig rigtig kunne lide hende. Underhold aldrig et forhold bare for at have noget i mellemtiden. Hvis du er interesseret i en kvinde, så bed flittigt, før du forfølger hende. Ikke alene er dette bibelsk, men det viser også tegn på modenhed. Den sidste ting, jeg vil tale om, er at vogte dit eget hjerte.


Stop med at blive forelsket i alle, du ser. I stedet for at følge dit hjerte, bør du følge Herren. Vores hjerter kan nemt bedrage os. Søg hans visdom, søg vejledning, søg klarhed og frem for alt søg hans vilje. Gud gav Issac en kone: Læs hele kapitlet i Første Mosebog Mange tak, og må Gud velsigne dig for denne smukke forlovelse.


Må Gud give dig mere nåde. Og jeg beder til, at Gud hjælper mig med at følge denne adfærd og finde den perfekte for mig. I Jesu Kristi navn Amen? Jeg er blevet velsignet ved at læse denne artikel om dating. Det gav mig en bedre forståelse af, hvordan jeg skulle se og gribe et forhold an efter at have forladt et tidligere forhold.

No comments:

Post a Comment